Wednesday 27 September 2017

Fxopen Valutamäklare


Sebastian Germany Trading konto 2XXXX7.Sunday, 10 juni 2012.Ladies och herrar, om du vet vilken tid det är just nu vet jag inte hur det är med dig, men jag har 22 00 och du vet vilken tid det var en timme Sedan 21 00 Och för två timmar sedan 20 00 Vad gör alla dessa tillfällen gemensamt BROKEN FXOPEN INGEN ANSLUTNING ÄVEN DESS WEBBPLATS ÄR INTE TILLGÄNGLIG 404 Ej funnen - är allt du läser om dem Jag är öppen för kort lönsam för cirka 1 900 USD och jag Kan inte stänga Klagomål och du kan skriva var jag vill ringa - Jag är bara ute ur fönstret Jag kan inte göra någonting för att ingenting fungerar Vi ständigt faller ut med servernsanslutningarna - permanent Det här är inte bara idag Omkring en månad sedan gjorde Jobbar inte om 12 timmars anslutning i taget Varje dag kommer det av och till och med hoppas Så snart jag kan, så väljer jag alla mina pengar och tar bort därifrån det faktum att webbplatsen fortfarande ligger utanför, konstigt nog, leder de till ungefär 200 000 konton Det är helt oacceptabelt att vara Havior forex broker. Jafar Calley FXOpen, Australien Handelskonto 3XXX9.Tuesday, 8 maj 2012. Manash hänvisar till World Finance Award för bästa mäklare i Australasia. För att svara på din fråga är FXOpen en pålitlig och anständig mäklare att handla Med FXOpen ECN-konton ger dig det bästa i genomförandet, likviditetspoolen och insynen. Torsdag den 3 maj 2012. Du hävdar att FXOpen blev utnämnt till bästa valutamäklare 2011 i Australien, IBFX och GOMARKET hävdar också detsamma, kan du berätta för mig vem som Är korrekt I tillägg kan någon kropp föreslå en anständig och rimlig Forex Mäklare eller Mäklare namn att handla med. FXOpen FXOpen Review. FXOpen är en global valutahandel, reglerad i Storbritannien och Australien Till skillnad från de flesta mäklare började det som ett utbildningscenter tillbaka i 2003, och sedan dess lanserade mäklarfirmor två år senare, fokuserade FxOpen på näringsidkarnas intressen. FoxOpen är en internationell online-handelsmäklare och tillhandahåller tjänster för handel på finansmarknaderna till både detaljhandel och Institutionella investerare. FxOpen är ett registrerat firmanamn till FXOpen Ltd, ett bolag som är auktoriserat och reglerat av Financial Conduct Authority FCA. Det har även ett systerbolag i Australlia - FXOpen AU Pty Ltd som är vederbörligen licensierat av Australian Securities and Investments Commission ASIC Mäklare Har också en New Zealand-enhet, men den avregistrerades 2015. Dessutom har FXOpen en offshore-enhet, FXOpen Markets Limited, som är registrerad i Nevis. Security of Funds. The UK s FCA och Australia s ASIC är en av de Mest välrenommerade finansiella vakthundar över hela världen Både brittiska och australiensiska reglerade mäklare måste hålla kundfonder i segregerade konton, skilda från företagens operativa medel. Brittiska baserade mäklarfirmor måste behålla netto materiella tillgångar som uppgår till minst 730 000 som ett bevis på deras finansiella stabilitet, medan Aussie Forex-mäklare måste hålla minst 1 miljon. Dessutom är kunder i brittiska mäklare täckta Financial Services Compensation Scheme FSCS I I händelse av ett företags insolvens kan FSCS betala kompensation upp till högst 50 000 per person per reglerad enhet Till skillnad från brittiskbaserade mäklarfirmor är de australiska inte täckta av något kompensationssystem. Försäljningsvillkor Minsta Initial Deposit. Du kan börja Handlar med FxOpen med bara 1, vilket är ett attraktivt erbjudande, särskilt när det kommer från en välrenommerad och välreglerad mäklare. Vi rekommenderar dock att du investerar 100 och utnyttjar ECN-genomförandet. En stor spridningsprovision. FxOpen erbjuder flytande spridda , Som varierar beroende på kontokategori. De typiska på provisionsfritt STP-konto är cirka 1 6 pips på EUR USD, vilket är över genomsnittet. Spreads på ECN-konto startar från 0 2 pips på EUR USD, de typiska är ca 0 5 pips , Och en provision på 5 per lot per sida gäller Så, som det visar sig att den genomsnittliga kostnaden för handel per lot för EUR USD-paret på dessa konton är ungefär 1 5 pips, vilket ligger på den övre delen av genomsnittet. Dessutom, commissio N-rabatter är tillgängliga för högvolymhandlare och liknande med eget kapital över 1000.In jämförelse erbjuder FxPro genomsnittliga spridningar så låga som 0 4 pips på EUR USD för sina cTrader ECN-konton och avgifter 4 5 per lot För mer information kan du Se upp och jämföra realtidsspridningar av 15 ledande mäklare. Den maximala hävstångsräntan vid FxOpen är upp till 1 500. Sådan hävstång anses vara relativt hög, även om många andra FCA-reglerade mäklare erbjuder liknande hävstångsatser. Till exempel tillhandahåller ledande EU-mäklare FxPro FxPro Hävstångseffekt upp till 1 500 Du kan kolla in en lista över valutahandlare som erbjuder hävstångseffekt lika med eller överstigande 1 500 här. Observera att investeringar i counter-counter-derivat med hög hävstång innebär betydande risker. Liksom de flesta valutahandelnägarna, FxOpen Stöder MetaTrader4 MT4-plattformen Sedan 2005 har MetaTrader 4 haft titeln på den mest populära Forex trading terminalen och fortsätter att föredras av de flesta investerare och mäklare. MT4 har en användar-f Riendly gränssnitt, och erbjuder alla en näringsidkare behöver avancerade kartläggning paket, ett antal tekniska indikatorer, omfattande back-test miljö och en mängd Expert Advisors EAs Med denna mäklare kommer det som skrivbord, webb och mobil versioner. FXOpen s web MT4 Klicka för att Förstora. FXOpen hävdar att den första mäklaren erbjuder sina kunder direkt tillgång till interbanklikviditet och ECN-handel via MetaTrader 4 2009 Standard Forex MT4-kapacitet har utökats och kompletterats av mäklarens Liquidity Aggregator-lösning Nu FXOpen ECN garanterar omedelbar och felaktig - free orderexekvering till bästa priser från mer än 10 banker och andra likviditetsleverantörer. Vad mer har FxOpen samarbetat med ZuluTrade och MyFXBook för att erbjuda sina kunder avancerade automatiska handelsmöjligheter. VPS-tjänsten är också tillgänglig med denna mäklare, så att handlare Kan installera sina favorit EA-program och få dem att köra 24 5 utan att kräva att deras dator ska vara på MT4 VPS hosting med denna mäklare är gratis Avgiftsbelagda till nya och befintliga kunder som deponerar minst 5000 eller handelsvolymer på USD 10.000.000 per kalendermånad. Betalningsmetoder. Clients of FxOpen kan välja mellan ett brett utbud av betalningsmetoder via kreditkort, Visa, MasterCard, Maestro, banktråd, Skrill, Neteller, Payza, WebMoney, SorexPay, Yandex Money, FasaPay IntellectMoney, OKPAY, ePayments, RBK Money, China Union Pay and Bitcoin och ETH. Också finns ett antal lokala överföringar tillgängliga Som FXOpen Prepaid Cards. Depositions - och utbetalningsavgifter gäller - för mer information kan du referera till mäklarens hemsida. FoxOpen är en ansedd Forex och CFD-mäklare med stark reglering, mer än 10 års erfarenhet på Forex marknaden, diversifierad produktportfölj Och attraktiva förhållanden Vi gillar särskilt dess ECN-erbjudanden på MT4-plattformen. I ett nötskal är här fördelar och nackdelar med denna mäklare. Traderrecensioner för FXOpen Lägg till recension. FÖRSIKTIGHET TILL ALLA OPER RATORER, STOLA MIN PENGAR. M FXOpen-klient och jag har problem. Jag arbetar i Brasilien Jag gjorde en banköverföring till konto FXOpen pengar ur mitt konto och FXOpen inte krediteras i mitt handelskonto. och pengarna returneras inte till mitt konto, redan Har flera dagar och ingen lösning och jag svarar inte på e-postmeddelanden. demand till tillfredsställelse, öppnar jag formellt klagomål i behöriga organ och vid behov straffrättsliga förfaranden mot detta företag. Jag har provat många sätt men returnerade inte mina pengar. Alla operatörer, Bryr dig om detta företag. Var finns du från VARNING TILL ALLA OPERATORER. M FXOpen-klient och jag har problem. Jag arbetar i Brasilien Jag gjorde en banköverföring plats till konto FXOpen pengar ur mitt konto och FXOpen inte krediteras i mitt trading account. and pengarna returneras inte till mitt konto, redan Har flera dagar och ingen lösning och jag svarar inte på e-postmeddelanden. demand till tillfredsställelse, öppnar jag formellt klagomål i behöriga organ och vid behov straffrättsliga förfaranden mot detta företag. Jag har provat många sätt men returnerade inte mina pengar. Alla operatörer, Bryr sig om detta företag. Sandro Rog rio 05 17 2013.FXopen har spik i några av de NZD-relaterade paren i dag den 18 april, vilket inte ses i andra mäklare. De bad mig att skicka ett mail till huvudhandlaren för att begära ersättning om Spiken orsakade en förlust för min handel. Väl, skicka bara ett mail till dem Nu väntar på deras svar. Vill du uppdatera dina killar på resultaten. Joe, Malaysia 04 18 2011.the hemsida NED i 2 dagar. Detta är löjligt Skam av mäklare. KAPA PÅ NER NED De flesta är deras IT-folk ar E sovar i mgmt aldrig noggrant hålla reda på serverns stillestånd straffa sina IT-folk för att försämra dessa utbrott. Ingen daglig bekräftelse email denna vecka hade skickats, inte säker på vad är bedrägeriet företaget kommer att spela. Det verkar mig att FXOpen Vill inte ge vinster till kunder Vad jag tjänat under de senaste 6 månaderna beror på mitt hårda arbete är det mina pengar, inte dina. Jag tredubblerade min balans med den här tiden Men det faktum att mitt balans var nästan opåverkat på grund av Feb Incidenten fick jag dem att vilja ta pengar från sina kunder, vilket visar på att deras knep inte fungerade för mig. Därefter tog FXOpen bort min balansräkning för justering. Du har ingen rätt att spela orättvist mot andra pengar. Du kan gå igenom min AC Före och efter den händelsen. Var jag kunde lägga in mina AC-bevis här för att visa andra. Vad någonsin bra är att jag inte längre är med FXOpen och skulle råda peple att gå för regulerade Good Brokers. Ditt konto har blivit kontrollerat och justeringen hittades Att vara acc Uraten. Återförsäljaren rådde mig om att du gynnat felaktigt från serverns fel nyligen på server 1, vilket gjorde det nödvändigt att göra justeringar. Andra som hade förluster från serverns fel hade deras förluster avlägsnats så i balans, vi har handlat rättvist och jämnt Sätt att korrigera alla konton som påverkas. Vad du också misslyckas med är att du faktiskt har DUBBELT ditt konto och dra tillbaka vinsten SUCCESSFULLY Är det en bluff för dig. Bara att uppdatera, det har varit 3 dagar sedan jag skickade ett mail Till Jafar Calley med bevis, ingen ans än. Tänk hur de handlar fuska med kunder. Anledningen till att jag lägger upp min erfarenhet med FXopen här, eftersom ingen kan klaga på deras hemsida om deras bluff, de tar bort dessa inlägg och förbjöd en jag vet där Är många handlare där ute skrämmas av FXOpen som inte vill diskutera det på webben. Så jag är här för att låta dig veta FXOpen Scam. Deb - Kanada Jag har ditt konto kontrollerat igen Vänligen maila mig. Markera - USA Du har bevis Vänligen maila mig. Hansdefretes - Indonesien Fråga din vän att kontakta mig. Alla måste inse att det hjälper dig om du kommunicerar med företaget innan du skickar dina problem på en översynswebbplats. Jag håller verkligen med dig deb Canada. De rånar kundernas pengar, men nere Servern. Det är verkligen löjligt. Min vän visade mig alla bevisen att hans kontoförlust med 20 efter att servern återhämtade sig. Brev av den här mäklaren. Jag skriver igen för att låta dig veta. FXOpen minskade mitt saldo 20 vilket Var opåverkad den 9 februari incident jag har alla bevis att visa. Om du är FXOpen inte en bluff som du vill hävda, gå igenom min ac 299672, beräkna manuellt, kommer du att se hur jag har blivit lurad.1 De tog bort samma mängd Pengar utan förvaring.2 Då tog de bort samma pengar med meddelande. Så de tog bort dubbla mina pengar. Med dem Det mailet jag fick efter 11days. Your konto borde justeras idag. Välj din kontohistorik i Meta Trader 4 Och se om justeringar har varit m De justeringar som ska göras i ditt fall handla 22366588 -4741,24, handel 22366553 -966,76. Bekräfta att du har sett dessa justeringar i ditt kontohistoria. Om du har några frågor, var god kontakta oss Via e-post eller använd FXOpen Live Chat för att få omgående hjälp. Vänliga hälsningar, FXOpen Support Team. Jag är ledsen att höra vad du skriver, men jag måste förklara någonting. Vi hade server Real-1 problem på grund av programfel som Förstördes alla datum för 2 handelsdagar men vi garanterade att alla konton kommer att återställas till föregående saldon den 8 februari. Denna typ av fel med Server 1 hände 1: a gången i hela vår historia och vi är ledsna för det. Om du fortfarande tycker att våra återförsäljare Gjorde något fel du kan skriva i vårt offentliga forum och vi kan diskutera offentligt och fixa om något misstag från vår sida gjordes. FXOPEN de är de bästa för mig Jag firade mitt konto på en vecka och de betalade mina vinster, jag har varit Använder dem sedan 2005, deras pl Atform accepterar mina handelssystem och det är bra, jag släppte mitt jobb och gick in i fulltidshandling. De är väldigt bra. Säkra handel med dem har varit söt Handel idag, dra tillbaka Tomoorow Mycket snabb. FXOpen är en ren bluff som jag har insett Efter att ha spenderat 6 månader med dem De lurar dig när du börjar tjäna pengar. De visar ibland nätverksproblem för att förlora pengar. Första gången trodde jag att de var bra, eftersom du kan ta ut pengar väldigt snabbt. Över tiden slog jag in och byggde mitt balans. Efter 5 månaders inlärning började jag tjäna pengar snabbt. Nu visade de mig sitt riktiga ansikte. Den senaste 9 februari 2011 stängde de av sina servrar och gjorde kunderna förlorade pengar. Efter en dag sa det att det var Force Majuere och tog bort min lönsamma affärer Och behöll dem med förlust. De återställde handelsposition som är äldre än 2 dagar. I denna process tog de bort 600 från två av mina konton. Jag mailade dem men de störde inte att svara på någon av mina e-postmeddelanden När jag gick Att leva chatt, berättade de för m E kontakt med återförsäljare1 gav mig lama ursäkter. Du kan inte ringa dem eftersom de inte har någon telefonnummer. Nästan 2 dagar tog de 100 mer och sa att de justerar min Jag kontrollerade hela min transaktionshistorik manuellt beräknat mitt saldo i Excel, Jag hittade en annan bluff om deras borde ha varit 400 mer på mitt konto som saknades igen jag mailade, igen inget svar. Nu efter 6 månader med dem jag har 169 och alla vinster gått. Min totala insättning var 350. så om du inte Jag vill inte förlora pengar, gå inte med dem. Jag har lärt mig det på det svåra sättet. Jag kan visa dig alla mina transaktioner med dem. Idag 21feb-2011 tog jag ut alla mina remianing från dem. FXOpen har inte någon licens Alla sina licenser avbryts nu Nu försöker de få AUS-licens. Jag har handlat med dem för ett tag, demo, micro och ECN-konto. Har använt forumet. Även hade problem med mitt konto mitt fel Helt och snabbt hjälpte de mig att få det rakt ut. Så långt, och jag har sett det, har jag aldrig sett något tecken på felaktigt spel med denna mäklare i någon form. De behåller sina servrar aktuella och kan därför hantera De som gillar att göra enstaka hardcore scalping. De spridda är så låga som någon annan för marknadsmäklare konton och för ECN har jag faktiskt sett tider när spridningen var nästan nästan noll jag pratar under 5 pips jag har aldrig haft någon Pengar problem med dem Vad kan jag säga annat än de gör det så att jag kan tjäna en anständig inkomst genom forex trading. FXOpen s nya licens med Australian Securities and Investments Commission har nått slutbedömningsstatus och förväntas bli godkänd i februari Y 2011. Du kan granska vår framsteg på licenceno 392733 roletype FB condsdate condstime repno 20 a7 a8 a9 a10 a11 a12 a13 startdatum. Jag måste säga att Fxopen är andra till icke, jag är en stor mäklare om du vill göra små insättningar Pengarna Kan återkallas när som helst Andra mäklare tillåter inte att ta ut den ursprungliga insättningen innan en månad, endast vinsterna, jag vill ge 5 stjärnor för kundservice, återkalla förfaranden Efter bekräftat fick jag min betalning inom 6 timmar, det är inte bara En betalning, som gav mig min respekt för min familj, Nu ser jag huvudöget i min familj. Allt det händer efter att ha mottagit betalningar från Fxopen Så för mig Fxopen är inte bara en mäklare, det är en del av mitt hjärta, se hela mitt Recensioner här på. Jag och mitt sinne arbetar tillsammans och beräknar för att få några pips, det klarar inte på smör, jag visste det, i allra högsta grad lyckas jag upprätthålla några att vinna efter 8 affärer. I mellantiden gjorde jag lite forumläggning, När priset kom till min handflata så jag gick in igen Handlar efter att ha fått cent, jag trodde att jag hade en Standard A c, så varför inte efter 2 dagar öppnade jag en Standard A c och lyckas handla inom en minut efter att ha deponerat pengar från min AP Vid tidigare glömde jag verkligen hur timmar Minuter det tog att se min första mikrodeposition i mitt A c, men nu är det dags att inse att hur snabbt Fxopen s interna system fungerar, lägger jag till fond och har sett inom några sekunder. Med glädje att se hur fort det är, Am Imponerad av att se mina pengar inom några sekunder i mitt Std A c Egentligen hade jag ingen aning eller fantasi att hur mycket en utlandsinventering kunde göra för kunden s, men ja, Fxopen gör det så bra Fxopen s Backoffice personal Fick min respekt perfekt EN HUGE Tack till Fxopen. Hej alla, jag gillar att lägga in några ord om det företaget jag har båda, MarketMaker-konto med 20K ECN med 20K och ECN PAMM med 5K med FXOpen.1 Erbjudanden är mycket bättre på ECN-konton , ECN nästan omedelbar, MM Market Maker flera sekunder, fick flera requotes under n Ews men fortfarande ok för MM 2 Kan se mina gränsvärden på nivå 2, mycket bra tecken svårt att hitta riktiga ECN på MT 3 Insättning är extremt snabb, tillbakadragande till min bank slutfördes under arbetsdagen, jag tycker det är bra, De flesta av företagen gör det längre för din information. Jag deponerade 10K först, gjorde flera affärer och beställde allt för uttag för att testa detta företag. Jag tycker ganska mycket om dem just nu, especialy ECN trading. Vem som helst kan kontrollera min handelsaktivitet med FXOpen ECN PAMM-konto , Bara gå till FXOpen forum och hitta GTR Power PAMM thread. GTR, 11 01 2009.Real handel med fxOpen startade 11 augusti 2009. -11 8 Deponeras 900 USD, då min balans ned till 236USD den 20 8 2009 - Allt på grund av min Misstag för inte tålmodig nog -26 8 Balansökning till 429 på grund av omsorgsfull handel På samma dag deponerade jag 400 för att öka min kapital -23 8 FXOpen insättning en topp 20 bonus värd 50USD och mitt balans är 1504 - 8 9 fxOpen deponeras 100 för 10 lot bonus och min balans på den dagen är 1399 På grund av fel inträde Det är okej att förlora flera affärer -25 9 högsta vinst på 1352 Balans 5802 -25 9 Första uttag 1K med Liberty Reserve Pengar redan i banken på 26 9.Balance after withrawal är 5676 Hoppas att dra tillbaka en annan 1K om några dagar. Konslusion För närvarande är FxOpen en bra mäklare. Inbetalning snabbt och dra tillbaka på mindre än 24 timmar. Mt4-terminalen är bra även om vissa fördröjningar i inmatning, stängning och uppfriskning av balansen efter stängning av affärerna. Hoppas att deras admin kommer att undersöka denna fråga jag använder Robot för det mesta eftersom jag har annat jobb att göra För nu är vinsten 400 till 500 i genomsnitt naturligtvis några affärer jag förlorat 300 till 500 Till alla handlare, gör dina affärer på sätt. Undvik säkringar och andra felaktiga metoder som gör din Mäklare avsluta ditt konto. Hoppas denna översyn hjälper dem som gillar att öppna ett konto med det här jaget, FxOpen är inte en scammers. Abdul Malek, 11 01 2009. Jag är från Indien och ville öppna ett konto hos Fxopen efter att ha sett några Bra revie Ws på nätet jag har försökt att fråga om några tvivel från livechatten men det fungerar inte det är alltid upptagen det första autentiska steget för ett företag är att ha minst livechatten arbetar dålig hantering verkligen jag vet inte Hur har dessa killar fått bra recensioner förmodligen falska hur kan någon kontakta dem i FXOpen är som att komma in i min familly Så mycket incitament att handla jag känner mig overwelmed Efter att jag deponerat min första 100, krediterades mitt konto direkt med en annan 25 jag får 25 för Varje 100 inlägg jag gör i någon del av forumet Och nu ytterligare 50 för att göra upp till 1000 inlägg fick jag 100 för att göra 10 massor ackumulativ handel. Därför öppnade jag 9 bonuskonton så att jag kunde upprepa denna prestation. De tillåter upp till 10 Bonuskonton Kundsupport Utmärkt pengar insättning ve ges alla handlare att veta vilken typ av mäklare vi kan använda för vår handelssucces. Segun Akinbobola 08 27 2009.Latest forex brokers. Forex trading har en hög risk och kan inte vara lämplig För alla investerare Innan du deltar i handel med utländsk valuta, var vänlig och gör dig bekant med dess specifika uppgifter och alla risker som är förknippade med det. All information om publiceras endast för generella upplysningar Vi erbjuder inga garantier för exaktheten och tillförlitligheten av denna information. Åtgärd som du tar på den information du hittar på denna webbplats strängt står på egen risk och vi kommer inte att vara ansvariga för förluster eller skador i samband med användningen av vår hemsida. Allt textinnehåll på är upphovsrättsskyddat och skyddat enligt immaterialrätten Du får inte reproducera, distribuera, publicera eller sända ut någon del av webbplatsen utan att ange oss som en källa, inte hävdar upphovsrätt över bilderna som används på webbplatsen, inklusive mäklare logotyper, stock bilder och illustrationer. Forexbrokerz webbplats använder cookies Genom att fortsätta att bläddra Den webbplats du godkänner vår användning av cookies Läs vår sekretesspolicy. Gold inched högre på onsdag, öka p Ris av gul metall till mer än 1200 00 en ounce före USA: s penningpolitiska tillkännagivande Den tekniska förspänningen förblir hausen på grund av en högre låg i den senaste nackdelen flytta Teknisk Analys Med denna skrivning handlas ädelmetallen nära 1202 en ounce . Securities and Exchange Commission beslutade att avvisa de första amerikanska bitcoin ETF-priserna kraschade ursprungligen på beslutet men snabbt återhämtade Litecoin föll också på ETF-beslutet men det återhämtade sig senare alla förluster SEC avvisar Bitcoin ETF Den amerikanska värdepappers - och utbytesutskottet beslutade att avvisa En regeländring som skulle tillåta Läs mer. Euro EUR utvidgade uppåtriktad rörelse mot US-dollar USD på måndag, vilket ökar priset på EUR USD till mer än 1 0700 före ECBs chef Mario Draghi s speach Den tekniska biasen är fortsatt bearish eftersom Av en lägre hög i den senaste upside rallyen Teknisk Analys Med denna skrivning är paret. Euro EUR utvidgade uppåtriktad rörelse mot amerikanska dollar USD på fredag, vilket ökar priset på EUR USD till mer än 1 0550 efter ECB: s penningpolitiska meddelande. Den tekniska biasen är fortsatt bearish på grund av en lägre nivå i den senaste upside-rallyen. Teknisk analys Med detta skrivande handlas paret runt. Dash fortsätter det starka rallyet efter breakout för två veckor sedan Tidigare denna månad uppnåddes en hög 0 04825 Vi återförsäljare nära dessa höga på 0 04243 BTC just nu Ether är på resande fot också efter att ha påbörjat sin downtrend Dash Nears All - Time High Dash-priser närmar sig all-time high set tidigare.

No comments:

Post a Comment